Ulvang Rav Genser


Denne genseren må være et av mine meste brukte plagg!. Jeg har brukt den siden julen 2011 og har ganske sikkert hatt den med på hver eneste tur siden da! For ikke lenge siden så jeg på bilder fra forskjellige turer, både sommer, vinter, vår og høst, og på de fleste bilder  hadde jeg på meg genseren.


Ulvang genseren er veldig varm. Den er laget av 100% merino ull, er behagelig å ha på og klør ikke! Passformen er bra, den er passe inntilsittende til at den er behagelig under andre klær, og holder formen selv om den blir vasket. Armene er lange og har hull til tomlene. Genseren har en høy hals som er veldig behagelig, med glidelås og beskyttelse på innsiden av glidelåsen og på enden under haken. Jeg syntes også at genseren ser bra ut. Den er blitt kåret til best i test av Villmarksliv, og brukes blant annet av utøverne på langrennslandslaget.

Som en konklusjon kan jeg bare si at jeg anbefaler denne genseren på det sterkeste av disse grunnene: 

+ Varm og behagelig
+ Gode lange armer med hull til tommelen
+ Høy hals med beskyttet glidelås
+ God passform
+ Ser bra ut