Litt av hvert

Det begynner etterhvert å bli lenge siden det sist skjedde noe som helst her inne! Det er jo stort sett fordi jeg ikke får dratt særlig mye på tur når jeg går på befalskolen, siden fritid er noe vi ikke har noe særlig av. I tillegg har jeg rett og slett ikke fått skrevet om det som har skjedd i de to siste permene mine... Men jeg har bestemt meg for å bli flinkere fra nå av! Så får vi se om det holder...


Jeg prøver derfor for tiden å legge ut en film fra julepermen, filmet med mitt nye go pro kamera, noe som viste seg å ikke være så lett! Er det noen som har peiling på hvordan jeg legger ut video, når den lille knappen ved siden av "sett inn bilde" knappen ikke eksisterer hos meg?

Ellers er det selvfølgelig en grunn til at jeg nå plutselig har fri, og ikke er ute på tur og nyter det. Det er nemlig at jeg er hjemme på sykeperm, og er en smule inhabil. For å gjøre en litt kjedelig historie mye kortere så ble forrige øvelse avsluttet med ambulanse og jeg ble innlagt på sykehus med infeksjon i kneet og blodet og måtte tilbringe en sinnsykt kjedelig og ensom uke på Kirkenes sykehus, mens de prøvde å finne ut hvor denne mystiske infeksjonen stammet fra. De måtte derimot med uforrettet sak til slutt skrive meg ut, men tilbake i leir ble jeg sett på som ganske ubrukelig og sendt hjem på sykeperm. Så nå er jeg nå her hjemme, uten mulighet for å stå på ski, klatre eller være på tur som jeg ville foretrukket! Men, nok om det, en hyttetur ble det nå alltids, og her er i hvert fall et par bilder :)

Ikke noe å si på solnedgangen i hvert fall!

En lite beskjeden hjort var villig modell da vi kjørte hjemover...