Fra Lanzarote til ski

Hei hei!

Det har ikke vært så mye å lese her i det siste, ganske enkelt fordi det ikke har vært så mye å skrive om. Men nå kommer en liten oppdatering: etter en uke på treningsleir på Lanzarote med klassen, med hardtrening og testing av mange gøye, spennende og litt merkelige aktiviteter, var det hjem til vinter, altså regn. Men heldigvis åpnet Eikedalen og det var rett på ski for å teste ut de nye skiene.

Nå har jeg etterhvert også fått brukt langrennsskiene og fjellskiene, de første på Totland der jeg var på onsdag etter å endelig ha fått juleferie! Fjellskiene ble tatt ibruk igår, på Gullfjellet. Etter strålende vær onsdag, med minusgrader og sol måtte jo torsdag bli minst like bra. Tenkte i hvert fall jeg. Skuffende nok regnet det litt nesten hele tiden, og tåken var tett. Men turen ble fin likevel den. Og samtidig fikk jeg denne gang start på multifuelbrenneren (som har blitt fikset siden det mislykkede forsøket på pannekakelaging) og fikk laget meg mat. Men nå er jeg klar for masse snø, så det blir litt skikkelig vinter her! Kommer nok til å skrive litt mer etterhvert, og det kommer nok noen bilder også innimellom. 

 Middag i snøen!
God jul!