En natt her - en natt der

Sommeren er i gang - og hengekøyen må pakkes fram for sesongen.

Å gå seint på kvelden har sine fordeler det og - sånn her ser det ikke ut midt på dagen.

På grunn av diverse forsinkelser kom jeg meg ikke av gårde før seint på kveld, men hva gjør vel det når en har ferie. Ikke er det spesielt langt å gå heller,så etter 30 min var jeg framme. Litt vel elastisk tau og uheldig med første oppsett, men på andre forsøk gikk det bedre, og jeg hang faktisk i luften, ikke nede på bakken. Da var det bare å lukke øynene, og nyte stillheten, kun avbrutt av noen få fugler. Når morgenen kom var det bare å ta fram matpakken og nyte en frokost på sengen, før jeg rolig kunne pakke sammen og gå hjem igjen.

De små turene er flotte de og, og perfekte når tiden ikke strekker til! 

Spookey stemning

Månen gir gjenskinn i det blikkstille vannet, og tåken danser på overflaten


God natt!
Og god morgen! Frokost på sengen idag.

Nattens leirplass