Nydelig padledag på Sotra!

På lørdag var jeg så heldig å få lov til å være med Ronny fra God-tur til Sotra. Der fikk jeg være med på siste dagen av et aktivitetslederkurs. Jeg har ikke vært med på selve kurset, men var bare med for å få padlet.
Været har i det siste ikke vært spesielt bra, men i dag lysnet det, solen kom etterhvert fram og det ble en nydelig dag. Sotra er fantastisk sted for padling, med varierte forhold. Det ble en fantastisk dag på sjøen! Vi padlet i ca. 6 timer, og jeg fikk trent på egenredning, kameratredning, rulle og padling i bølger og strøm. Uti bølgene tror jeg jeg fikk filmet noen ganske kule filmer med Go-pro kameraet, men det finner jeg nok aldri ut. Jeg klarte nemlig å miste det helt på slutten av dagen! Utrolig irriterende at jeg ikke hadde festet det godt nok, og slo det av hjelmen i et forsøk på en rulle som ikke gikk helt som det skulle. Tok turen ut til Sotra med våtdrakt og dykkemaske i går for å prøve å finne det, men til ingen nytte.

 Så, det ble ikke like mye film og bilder som jeg hadde håpet, kun disse som jeg tok med kompaktkameraet.

Så, helgens lærdom: BIND ALT SOM SYNKER FAST! VELDIG GODT!