Fjellstøvler


Av fjellstøvler bruker jeg Crispi Skarven Lady, som er blitt "Best i test" i Villmarksliv: 
Kjøpte disse i begynnelsen av september 2011 og har brukt de ganske mye, både med og uten sekk. Jeg er veldig fornøyd med disse. Slet en del med gnagsår med mange andre fjellstøvler, men det har ikke vært noe problem med disse. Skoen er utrolig behagelig og myk på foten, samtidig som den gir god støtte og strammingen er enkel og god. Den er litt høyere enn mange andre fjellsko, og dette var litt av grunnen til at jeg valgte denne, fordi jeg har en tendens til å plaske uti det som finnes av dammer, elver og myrer, samt en får mer støtte rundt ankelen. Den er heller ikke spesielt tung. Skoen tilpasser seg også godt til foten når en går med den. Den har gore-tex, og har holdt seg 100% vanntett så lenge jeg har brukt den.

+ Ganske høy
+ God snøring
+ Behagelig på foten, tilpasser seg godt

Dette er absolutt en sko jeg ville kjøpt igjen. Anbefales!