Koselig overraskelse

Da var vi hjemme igjen fra Hemsedal! Har hatt flotte dager i nydelig vær. Det har vært skikkelig mildt og det var veldig lite snø der. Solen gjorde også løypene rimelig slush-aktige. Men det var som alltid gøy å stå på ski :) Vi leide en fin hytte ute i skogen, og nærmeste nabo var et ekorn i et tre utenfor...



Meg og min kjære lillebror i stolheisen :)
Prøvde oss på litt off-piste, men var desverre drøyt lite snø...
Sommervær i løypene :)
Og så en helt annen ting. I går gikk jeg meg en liten tur og tok litt bilder. Og plutselig skjedde det noe koselig. Jeg skulle bare opp til et vann i nærheten av der jeg bor, det er veldig fint å gå der fordi en kommer så fort vekk fra bebyggelsen og ut i terrenget. På veien opp gikk jeg forbi noen hus, og i hagen var det en dame med en utrolig søt valp. Den var superenergisk og jeg koste masse med den mens jeg snakket med eieren. Hun var veldig hyggelig, og før jeg visste ordet av det hadde jeg fått låne hunden hennes med meg på turen. Hun hentet båndet og jeg og Armito som hunden het, gikk overlykkelig av gårde. Dvs. jeg gikk og han hoppet og løp og var helt bananas. Han var ikke så gammel, ni-ti måneder tror jeg. Det var kjempekoselig å ha med en hund på tur igjen og  vi storkoste oss begge to. Jeg fikk også tilbud om å ha han med på flere turer, noe jeg gjerne vil :) Prøvde å ta bilder av han, men han var som sagt rimelig overalt og hver gang jeg rettet kameraet mot han var han borte og skulle se på det, så jeg ga til slutt opp.